niedziela, 21 kwietnia 2013

Trening z Ewą Chodakowską w Łodzi !!!

Wczoraj w centrum sportu  Vera na ul.Siewnej odbył się kurs metamorfozy z Ewką.
Mimo tego że od ponad miesiąca nie trenuję z płytami Ewy doszłam do wniosku że warto się sprawdzić
taki trening to istny hardcore.

Zajęcia zaczęły się z małym opóźnieniem pierwszym z nich był trening z Ewką jak sama go nazwała Terminator i takim terminatorem też był. Cały trening o ile pamiętam składał się z  3 serii po 4 ćwiczenia powtarzanych x 3.

Następnie były zajęcia z panią dietetyk która mówiła co powinniśmy jeść i dlaczego oraz odpowiadała na nasze pytania. Przyznam się że  nie słucham jej zbyt długo uciekałam do Ewki po autograf :)

Kolejny trening prowadził Lefteris  był to trening na równowagę koordynacje.

Ostatnie zajęcia prowadził Tomek oj czuje poślady dopiero teraz, na zajęciach z Tomaszem pracowaliśmy nad brzuchem, pośladkami mięśniami ud.

To było fajne doświadczenie myślę że w przyszłości powtórzę je znowu przyznam że wg mnie było mało strechingu jak na taką intensywność zajęć.


Łącznie na całym kursie spędziłam 5 h mój magiczny zegarek naliczył 2h i 10 minut wszystkich treningów oraz 1809 spalonych kalorii czułam się wykończona ale szczęśliwa.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz