środa, 6 listopada 2013

Jak zacząć ćwiczyć



Pamiętam dobrze swoje początki z fitnessem i filmikami na youtube byłam wtedy w Stanach i aż mnie nosiło z nudów popołudniami, jakimś trafem znalazłam filmik Ewy Chodakowskiej chyba był to skalpel i co zrobiłam wielki błąd zaczęłam - od tak z marszu, wiem że wiele z was to robi chce was przed tym przestrzec nie zaczynajcie tak bo się zniechęcicie.

Jeśli przez jakiś długi okres czasu nie byłyście aktywne to zabierzcie się za to po woli, większość z nas tak jak ja wtedy się napala, a rano przeklina bo nie może wstać z łóżka.

Proponuje zacząć od nastawienia tak jak ja to robiłam. Mój cały proces zaczął się dużo wcześniej niż same ćwiczenia 3.01.2012 roku to był dzień w którym rzuciłam palenie ta decyzja nie była łatwa wiązała się z tym że przytyję że będę chodziła wkurzona, na wszystko się przygotowywałam i wiecie co sobie mówiłam?
  Mała robisz to dla siebie nikt ci nie każe, tylko od ciebie zależy ile wytrzymasz czy będziesz się wkurzać na siebie za to że chcesz to zrobić i czy będziesz  się obżerać spróbuj, nic nie tracisz jak się nie uda wrócisz do palenia i tyle. I tak było każdego dnia przysięgam!! Nie ważne co musisz porzucić czy palenie czy niezdrowe nawyki żywieniowe robisz to dla swojego zdrowia aby dłużej się nim cieszyć. Pomogło mi samozaparcie rozmowa z samą sobą, duża ilość wody którą piłam, tabacoff ziołowe tabletki które brałam na początku oraz warzywa i owoce jakich sobie nie żałowałam.


Po roku czasu 7.01.13 zaczęłam ćwiczyć, mówiłam sobie Ewka wiesz to nie jest łatwy temat musisz dać sobie czas, patrzeć na to co jesz i pijesz, małymi kroczkami ale do celu.
Zaczęłam z krótkimi filmikami Fitappy polecam na początek.




 Od lutego z Chodakowską po malutku stopniowo zmieniałam ćwiczenia robiłam je bardziej na maksa po jakimś czasie. Polecam także Jillian Michaels




 W marcu/ kwietniu zaczęłam przygodę z Insanity  i dzięki temu programowi widzę najlepsze rezultaty




Obecnie jestem w połowie programu T25  Shauna T 





Nie chodzę na siłownie jest to zbyt kosztowne poza tym zajmuje to dość dużo czasu wiem że wiele osób nie będzie ćwiczyć w domu bo nie ma takiego samozaparcia jeśli masz możliwość wykup karnet i startuj.


Okres zimowy jest najlepszy wieczory są chłodne i długie czasu dużo w sam raz na ćwiczenia.











                                            Do boju !!!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz