czwartek, 14 listopada 2013

Krytyka krytyka i jeszcze raz motywacja

Minął kolejny intensywny weekend  który spędziłam w gronie przyszłych instruktorek aerobiku.
Przyznam szczerze było ciężko kolejny zjazdu kolejne zmagania i ciężka praca przede wszystkim nad sobą.


Jak zwykle padły słowa krytyki, które utwierdziły mnie w przekonaniu że co cię nie zabije to cie wzmocni. Po National Archieves Congress całkowicie zmieniło się moje podejście do porażek, im więcej ich doświadczam im częściej  ludzie od których czerpię wiedzę wytykają mi błędy tym bardziej się ciesze, jaram jak małe dziecko a jeszcze niedawno zamykałam się w sobie i wmawiałam że się po prostu nie nadaje i tak musi być.

Na zajęciach czekała na nas niespodzianka w postaci Macieja Chandrysiaka tancerza, instruktora fitness, mega pozytywnego człowieka od którego bije taka energia że aż kokardy opadają. Maciek poprowadził zajęcia Basic Dance to połączenie tańca nowoczesnego, elementów jazzowych oraz kroków fitness przyznam się szczerze że nie myślałam że taka forma zajęć istnieje! jestem pod mega wrażeniem i żałuje że nie mam żadnej próbki abyście mogli to zobaczyć bo tego się nie da opisać.

Podsumowując weekend bardzo intensywny pełny nadziei,nowych wizji siebie i  motywacji !!!


Nie poddawajcie się siła jest w każdym z nas tylko trzeba ją wydobyć







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz