niedziela, 24 listopada 2013

Moja książkowa strefa

W dzisiejszym  poście chciałabym pokazać wam co znajduję się na mojej półce.

Zaczęło się od Jillian Michaels opanuj swój metabolizm, przeczytałam tę książkę aby mieć ogólny zarys co dzieje się w naszym ciele, jak działają hormony i czy jest coś z nimi nie tak. W książce znajdziecie także jaki wpływ mają toksyczne substancje które towarzyszą nam codziennie .Publikacja zawiera dużo przepisów na każdy dzień. Jednym słowem warto ją przeczytać bo może okazać się że problem nie leży w doborze ćwiczeń czy diety ale w hormonach. Warto zacząć od badań!

Kolejną pozycją była książka napisana przez braci Roberta i Huberta Roszkiewiczów - Zostań swoim osobistym trenerem. W poradniku tym znajdziemy informacje odnośnie zdrowego odżywiania, poprawności ćwiczeń, planu treningowego a także regeneracji. Ćwiczenia w książce są  zilustrowane i dobrze opisane.

Bywały takie chwile kiedy się po prostu nie chciało zero motywacji, któregoś dnia obejrzałam filmik o Arnoldzie i jego historii  i gdy przypadkiem dowiedziałam się o książce Arnold - edukacja kulturysty wiedziałam że muszę ją przeczytać. Książka to jedna wielka historia jego życia jego zmagań z przeciwnościami losu i jego motywacji. Są w niej zdjęcia ilustrujące m.in  poprawność wykonywania danych ćwiczeń. Zobaczyć można jak prezentował się podczas zawodów.

Kolejną pozycją jest  Wodne oczyszczanie organizmu to książka o wszystkich właściwościach wody, dowiemy się z niej jaki dany narząd wykorzystuje wodę, jak powinniśmy się odżywiać i co pić. Zawarty jest w niej 18 dniowy program odżywienia organizmu.


Jeśli znudziły co się potrawy które spożywasz na co dzień polecam ci książkę - Wegetarianizm znów na topie poza informacjami na temat wegetarianizmu znajdziesz w niej mnóstwo zdrowych pysznych przepisów.






Jakie są twoje ulubione książki ? co ciebie inspiruje i z czego korzystasz na co dzień



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz