czwartek, 5 grudnia 2013

Błogostan Insanity

Przez ostatnie dwa tygodnie przyznaje się bez bicia zaniedbałam się treningowo, zgrzeszyłam też podjadając pysznego murzynka zrobionego przez moją mamę, ostatni czas w biegu masę spraw do załatwienia.

Problemy z uzyskaniem praktyk  z projektu ehh ta Polska biurokracja.... człowiek chce, stara się, załatwia sobie wszystko idzie, podaje na tacy, a oni mówią że niestety bo twój pracodawca jest samo zatrudniony nie ma pracownika w związku z czym nie ma cie kto szkolić ręce opadają ...... Teraz pozostaje czekanie wysłane zostanie pismo do Urzędu Marszałkowskiego o zmianę jakiegoś zapisu bo jak się okazało nie tylko ja miałam taki przypadek. Trzymajcie aby się udało!!





Dziś jednak po 14 dniach i walki z samą sobą zrobiłam Insanity Cardio Power & Resistance


Czy macie jakieś postanowienia sportowe  które chcecie zrealizować do końca tego roku ? jeśli tak to jakie?

Ja planuję wybrać się na pierwszy trening CrossFit. Mam nadzieje że się uda i moimi wrażeniami na pewno podzielę się na blogu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz