wtorek, 31 grudnia 2013

To będzie niesamowity rok 2014 !!!

 Rok dobiega końca więc i czas na podsumowanie. W tym roku bardzo dużo zmieniło się w moim życiu podjęłam wyzwanie noworoczne, a także wiele ważnych decyzji. Byłam na wspaniałych szkoleniach gdzie poznałam wiele ciekawych ludzi. Zaczęłam w końcu robić to co chciałam ale brak było mi pewności siebie



Co działo się u mnie w 2013 roku ?



  • Od 7 stycznia zaczęłam ćwiczyć regularnie co kontynuuję po dziś dzień mam nadzieje że tak mi już zostanie, zaczęłam zwracam uwagę na co to jem i zmieniłam trochę dietę.
  • Mija  kolejny rok odkąd nie palę i jestem z tego niezmiernie dumna jak ten czas leci to już prawie dwa lata ( miną 3 Stycznia)
  • Tak naprawdę w tym roku bardziej rozjaśniło mi się w głowie co chcę w życiu robić.
  • Po wielu mękach napisałam pracę magisterską i  obroniłam się we Wrześniu - skończyłam studia.
  • W drugiej połowie roku podjęłam ważną decyzje osobistą która nie była łatwa ale na pewno słuszna.
  • W Październiku wzięłam udział w konkursie i walczyłam o bilet na National Archieves Congres i bilet udało się wygrać. Poznałam tam wielu ciekawych ludzi i wiele się dowiedziałam.
  • Po raz pierwszy byłam na siłowni i korzystałam z bieżni zawsze chciałam spróbować ale jakoś nie było okazji.
  • W tym samym miesiącu rozpoczęłam także szkolenie - Instruktora Rekreacji Ruchowej który był dofinansowany ze środków Unijnych.
  • W Listopadzie po raz kolejny wzięłam udział w konkursie nakręciłam filmik i udało mi się pojechać na szkolenie Harva Ekera " Umysł Milionera" - zaczęłam stosować system słoikowy.
  • Zyskałam nowych przyjaciół.
  • 20 Grudnia dokładnie 6 dni po zakończeniu kursu na Instruktora Fitness poprowadziłam swoje pierwsze zajęcia- było to zastępstwo o którym dowiedziałam się 2 h przed zajęciami bez kompletnego przygotowania i braku profesjonalnej muzyki. Istny hardcore ale dałam z siebie wszystko i nie poddałam się.


Nie o było się też bez porażek kilku a nawet kilkunastodniowe przerwy w treningach ale nadchodzi nowy rok trzeba zacząć od początku.

PLANY 2014 !!!!!!!!

  • Redukcja - która jest jednym z głównych   celów w  tym roku.
  • Zaczęcie przygody z  CrossFitem  oraz siłownią.
  • Skok ze spadochronem 
  • Skok na bungee
  • Przekonanie swoją postawą coraz większej ilości osób do aktywności fizycznej.
  • Wycieczka do Anglii.
  • Czerwiec wyjazd na konwencje na Majorkę!!!
  • Nauka Angielskiego 
  • Podróż autostopem 
  • Zacząć przygodę z bieganiem.
  • Dalsza edukacja finansowa
  • sesja zdjęciowa  z profesjonalnym makijażem 
  •  pójście na zajęcia pole dance 


Życzę wam zdrowia wytrwałość realizacji celów jakie sobie założyliście na ten Nowy Rok, aby spełniły się wasze marzenia abyście się nie poddawali  mieli w obie pokorę i zawsze wierzyli w siebie.





1 komentarz: