piątek, 24 stycznia 2014

Misja SQUAT - jędrny poślad rozpoczęta dołączysz?



Zawsze chciałam mieć jędrne kształtne poślady na których nie widać cellulitu.....

Zmotywowało mnie to zdjęcie na zszywce które znalazłam przypadkiem TU i postanowiłam sprawdzić czy u mnie też podziała a co!

Do lata jeszcze chwilka ale zleci jak z bicza strzeli więc czas najwyższy zacząć już dziś.

Z marszu zaczęłam startując od 100 przysiadów jak prawidłowo je  wykonać powie wam Fitappy  TUTAJ

z każdym dniem będę dodawać  po kilka przysiadów w zależności od możliwości.


po miesiącu pokaże moje efekty






Mam nadzieje że dołączycie do mnie na zachętę parę fajnych pup





4 komentarze:

  1. Kurde zaczęła bym ale ja to chyba nie od 100 a 10 przysiadów :( to może do następnego lata będą efekty

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu zacznij i codziennie dokładaj po kilka :) ważna jest systematyczność kochana do dzieła i czekam na foto:P

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! pupą się jeszcze nie pochwalę ale dziś zrobiłam 60 przysiadów :) dla niektórych to mało a ja się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez stram sie zmniejszyc do wiosny mixuje ewe ch kiler,skalpel, mel b, sauna t i biegam jak narazie daje rade - cierpie na slomniany zapal - moze bedzie dobrze :))
    u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń